Pārdodu ļoti labu kravas furgonu - rets eksemplārs.
575754 km
Eļļas Maiņa
Degvielas Filtrs
Vārstu REGULĒŠANA
EĻĻAS KARTERIS
SAJŪGA PASTIPRINĀTĀJS (1000eur)
AIZ. TILTA LABĀ PRIEKŠĒJĀ GAISA SPILVENA MAIŅA
586018 km
ABS devējs kreisā aizmugurējā
SALONA FILTRS
591083 km
AD BLUE DOZĒJOŠAIS (SPRAUSLA) (568eur)
597931 km
GAISA KOMPRESORS (1669eur)
AUKSTUMNESĒJS A/C (sāk strādāt A/C)
NOX sensora maiņa (794eur)
597931 km
KABĪNES DURVJU MAIŅA (1657eur)
SALONA PLŪSMAS motors (201eur)
597931 km
MOTORABREMZES DEAKTIVIZĒŠANA
610400 km
EĻĻA
Gaismas slēdža maiņa
27.02.2023
BREMŽU VĀRSTS (973eur)
05.05.2023
DZINĒJA DZESĒŠANAS TERMOSAJŪGA MAIŅA (568eur)
13.11.23
AIZMUGURĒJO GARENSTIEŅU MAIŅA
VADĪBAS BLOKS POWER TRAIN MANAGER (717eur)
EURO-5 2011 MAN TGX 18.360; ZEPRO 2t; Apkopes tikai pie oficiālā dīlera LV; 620 000 km~; DPF/ADBLUE ON kravas furgons ar tenta audumu. Gaiss/gaiss piekare. Latvijas kaktu servisos NAV apkopies. 4 atslēgas
Latvijā iegādāts 2020.gada nogalē ar MAN TopUsed palīdzību no Igaunijas ar 529 000 km. Ierodoties Latvijā 2020.gada novembrī pie oficiālā MAN dīlera AVAR AUTO veikti remontdarbi – nomainīts sajūgs, visas bremzes, priekšējais lukturis un vēl daudzas lietas.
Latvijā viens šoferis – nav laista pa rokām, kad visiem viss vienalga un galvenais ir tikai aizbraukt līdz galam, tur lūzt vai plīst. Paši esam ar degvielu asinīs, tāpēc daļēji tas ir bijis goda jautājums, ka tehnikai ir jābūt atbilstošā stāvoklī – ka nav kauns ar tādu braukt pie klientiem.
Tā kā furgonam ir bijusi svarīga loma uzņēmuma funkcionēšanā, tad rūpīgi sekots transporta līdzekļa stāvoklim no tā iegādes pirmās dienas. 99% gadījumu jebkuri borta datora kļūdu paziņojumi tuvākajā iespējamajā laikā novērsti pie oficiālā dīlera. Vairumā gadījumu liktas praktiski tikai oriģinālās detaļas. Kreiso dīzeli Latvijā nav redzējis. Lieta KOOL (pēc tam Circle K) degviela.
Pirmajā gadā nedaudz apkopes veiktas SCUBA Latvija, bet pēc tam tikai AVAR AUTO Mārupē. Visi nopietnie mezgli mainīti tikai pie AVAR AUTO.
Dzinējs strādā nevainojami. Tā kā furgona gada laikā nobrauktais attālums nepārsniedz vairāk par 45 000 km, tad eļļas maiņas veiktas pēc laika intervāla – 1x gadā. Lieta tikai specifikācijai atbilstoša eļļa. Salona filtri, dzinēja gaisa filtri un viss cits, kas ietilpst standarta ražotāja apkopē arī mainīts kā pienākas. Slēdzama 300 L degvielas bāka.
Jāpiemin, ka nomainīts: gaisa kompresors (1669eur), NOx devējs (794eur), A/C aukstumnesējs, ADBlue dozējošā sprausla (568eur), ADBlue bākas līmeņa devējs, dzinēja eļļas karteris, dzinēja dzesēšanas termosajūgs (568eur), PTM bloks (717eur). Deaktivizēta motorbremze.
DPF filtrs vietā, ADBlue sistēma strādā.
Kārba strādā nevainojami - servisā pārbaudīta ar diagnostikas iekārtu. Mainīts sajūga pastiprinātājs (1000eur)
Piekarē mainīti aizmugurējie gaisa spilveni, aizmugurējie garenvirziena stieņi, bremžu atlikums caurmērā 34-50%. Mainīts galvenais bremžu vārsts (973eur). Ir izvadi piekabei.
Riepas praktiski jaunas priekšā 385/65 Bridgestone; aizmugurē 315/70 Nokian, atlikums 85% ja ne vairāk. Rezerves ritenis.
Lifts Zepro 2 tonnīgs – nesen Hidrotehnikā mainītas šļaukas, eļļa un viena cilindra “ābols”. Tālvadības pults bez ierobežojumiem.
Salons labā stāvoklī, nav piesmēķēts. Ādas sēdekļi. Šofera sēdekļa apsilde. Nomainīts sēdekļa pumpējamo atbalstu vadības bloks (laida gaisu). Jauni abi spoguļu stikli.
Kravas kastei alumīnija grīda; alumīnija priekšēja siena; abi tenti atbīdāmi uz priekšu; alumīnija sānu dēļi; apgaismojums manuāli ieslēdzams no salona; Izmēri: 7.50x2.50x2.80m
Pirmais īpašnieks furgonam veicis tūninga uzlabojumus – dekoratīvie āra moldingi (paceļami, lai tiktu klāt pie rāmja utt. ), duga uz jumta (līdzi nāk divi papildlukturi), salonā īpaša apdare uz sienām. Ledusskapis. Riepu spiedienu kontroles iekārta – trūkst gan spiedienu sensoru. Jaudīga mūzikas sistēma – neoriģinālā Pioeneer galva ar USB, CD. Nakts apgaismojums. Papildus darba gaismas (lukturi ir, bet ir jāpieslēdz). Viena instrumentu kaste sānos. Atpakaļskata kamera, kas sajūgta ar Pionner radio galvu. Subwoofers. Papildus gabarīti aizmugurē augšā + atstāti vadi priekš sānu gabarītiem augšā, ja būs vēlme pēc vēl estētiskāka izskata – TA gan iziet ar tādiem nevarēs.
Līdzi nāk sakabes ierīce (jāmaina ābols).
Virsbūve labā stāvoklī – mainītas šofera durvis, jo bija izrūsējušas (1657eur). Vietā liktas jaunas. Viss darīts pie oficiālā dīlera. Ir šur tur rūsiņa, šur tur švīkas, bet caurmērā labs stāvoklis ņemot vērā auto gadu. Mainīta šofera puses nodalījuma vāka slēdzene. Auto aprīkots ar Mapon GPS sistēmu un arī ar video novērošanas kamerām (HikVision) salonā un kravas kastē. Pie pārdošanas novērošanas sistēmu bloki/kameras tiks demontēti, bet vadi paliks, tā kā jaunais īpašnieks, ja gribēs varēs pats uzstādīt auto novērošanas iekārtas. Mapon abonementu iespējams pārslēgt uz jauno īpašnieku. Manuāla jumta lūka.
Kopumā ļoti labs, atbilstoši uzturēts, rets eksemplārs, kuru nav kauns tirgot, redzot vidējo “laba” furgona stāvokli Latvijā.
Furgons tiek pārdots, sakarā ar autoparka atjaunošanu. Apskatīt iespējams Rīgā. Cena runājama. Norādīta ar PVN.
Tips:
|
Furgoni
|
Marka:
|
Man
|
Modelis:
|
Man tgx 18.360
|
Izlaiduma gads:
|
2011
|
Cena:
|
39 500 €
|
Sludinājumi © ss sia 2000