Pārdodu ļoti ērtu, ietilpīgu, praktisku un nopietniem nobraukumiem būvētu elektroauto - Byd E6.
Šis modelis ir izstrādāts lietošanai kā taksometrs vai nomas auto, tāpēc tā raksturīgākās īpašības ir izturība un piemērotība intensīvai lietošanai.
Auto ir dinamisks un labi iekļaujas transporta plūsmā, tomēr ātruma sacensībām tas nav domāts.
Auto klīrenss ir pietiekams ikdienas apstākļiem, nodrošinot labu caurgājamību.
Interjers ir vienkāršs un funkcionāls, atšķirībā no daudziem mūsdienu elektroauto, kas bieži ir kā „datori uz riteņiem”.
Salonā ir piecas ērtas sēdvietas, un bagāžnieka ietilpība ar ietilpība nenolokot aizmugurējos sēdekļus ir 450l. Garākiem ceļojumiem var izņemt bagāžnieka organizatorus (putuplastu ieliktņus), kas sniedz aptuveni papildu 90 litru ietilpību. Ja ir dūša braukt bez rezerves riteni var vēl izņemt arī to.
Nolokot aizmugures sēdekļus, var pārvest lielākas lietas, piemēram, 8 saules paneļus (1 x 1, 6 m), vai pat lielo vertikālo ledusskapi vai vairākus nesaliktus lielos skapjus (tad gan bagāžnieka durvis paliek daļēji aizvērtas).
Reklāmās norādīts enerģijas patēriņš 19, 5 kWh/100 km, taču reāli, braucot pa pilsētu un šoseju, patēriņš ir apmēram 22–26 kWh/100 km (ieskaitot uzlādes zudumus – mērot ar elektrības skaitītāju pirms uzlādes iekārtas). Ziemā, protams, patēriņš ir lielāks.
Auto ir aprīkots ar LiFePo4 akumulatoriem, kas droši uzlādējami līdz 100% un paredzēti regulārai pilnai uzlādei. Ražotājs savā laikā solīja akumulatora izturību līdz 4000 pilniem uzlādes cikliem.
Auto uzlāde iespējama tikai no Type 2 uzlādes ierīcēm. Pie 22 kW uzlādes iekārtas mājās vai publiskās vietās iespējams lādēties ar aptuveni 18-19 kW jaudu. Pie Type 2 43 kW iekārtas (Latvijā bieži sastopamas e-mobi stacijās) auto uzlāde notiek ar jaudu līdz 28 kW. Reizēm kādos pēdējos 5% uzlādes jauda nedaudz samazinās.
Šis ātrais uzlādes veids ir ļoti praktisks, ļaujot auto pilnvērtīgi uzlādēt, kamēr tiek pusdienots vai apmeklēts veikals.
Automobilī ir iebūvēta V2V un V2L funkcija (1F un 3F, instrukcijā norādīts 380 V, 63 A), lai gan to vēl nav izdevies pilnībā iedarbināt.
Akumulatora atlikušā kapacitāte, pēc maniem aprēķiniem, ir aptuveni 45 kWh.
Četru gadu laikā ar auto esmu nobraucis nedaudz vairāk par 42 tūkstošiem kilometru.
Remontu ziņā automobilis ir bijis uzticams. Lielākās problēmas sākumā bija zināmas pērkot auto (riteņa gultnis un stūres pastiprinātāja caurulīte), un tās novērstas. Manas lietošanas laikā nomainīti aizmugures bremžu kluči un dažas piekares bukses. Šogad bija jāmaina aizmugurējā logu tīrītāja mehānisms. Rezerves daļas no ražotāja noliktavas Nīderlandē pieejamas ātri un par konkurētspējīgām cenām. Klučus un bukses man pēc kataloga vai izmēriem piemeklēja vietējā autoveikalā.
Auto uzstādīta Forefeel Android multimediju sistēma, un oriģinālā CD atskaņotāja vietā ielikta papildu uzglabāšanas nodalījums. Oriģinālo aprīkojumu, ja nepieciešams, pievienošu auto komplektācijai.
Uz auto uzstādītas ziemas riepas (lietotas divas sezonas).
Cena ar nopietnu pircēju saprāta robežās apspriežama.
Sludinājumi © ss sia 2000