Bez TA. Nesteidzīgi meklē uzņēmīgākas, jeb ieguldīt-nopelnīt gribošas rokas. Kopš š. g. aprīļa, kad beidzās apskate, kas, savukārt, sakrita ar manu ilgstošu prombūtni, nav kustējies un šobrīd nav arī kustināms. Līdz tam brauca bez lielām problēmām un bēdām (par mazajām problēmiņām un bēdiņām būs aprakstīts tālāk).
Tātad - pēc ilgstošās stāvēšanas nepietika akumulatora, lai pielaistu. Tika ielikts neitrālajā un nostumts attēlos redzamajā necienīgājā pozīcijā. Vēlāk, man klāt neesot, tika neveiksmīgi mēģināts pielaist ar boosteri, un šobrīd ir tumšs un kluss kā mopēds - panelis neiedegas. Pieļauju, ka izsists kāds no drošinātājiem (? ). Tiesa, šobrīd vēl neesmu pats mēģinājis piemest kabeļus un palādēt.
Līdz tam ar lielāku vai mazāku intensivitāti auto tika izmantots ikdienā regulāri.
No pozitīvā: pie 334 000 km nomainīts pilns dzinēja ķēdes komplekts (ķēde, abi augšējie un kloķvārpstas zobrats); dzinējs un kārba darbojas bez vainas.
Pirms gada samainīti aizmugurējie bremžu diski un kluči. Šobrīd būtu jāmaina priekšējie.
Pirms 2 gadiem pārlasīta paliela daļa bremžu un degvielas trubiņu, līdz ar ko gribas domāt, ka šai frontē kādu brīdi problēmām nevajadzētu būt.
Arī ritošajā daļā nekādu man zināmu defektu nav.
No problēmām: lielāka un mazāka korozija uz lielas daļas paneļu, durvīm. Problēmu iziet apskati dēļ korozijas nebūs.
Ziemā sāka veidoties eļļas noplūde no dzinēja augšas/aizmugures. Visdrīzāk, blīve zem turbīnas. Vienu reizi šo bēdu jau risināju uzreiz pēc auto iegādes 2020.g. Toreiz tika saslīpetas arī sprauslu sēžas un savesti kārtībā vēl citi mazi šie motora niķi.
Vajadzīga jau iepriekš minēto priekšejo bremžu disku/kluču nomaiņa.
Šobrīd uz attēlā redzamajām ziemas riepām (domāju, ka vēl sezonu var nobraukt), līdzi varu dot tāpat - vēl vienai sezonai droši derīgas vasaras riepas.
Ņemot vērā atklāto un neslēpto aprakstu, lūgums sazināties tiem, kas objektīvi saprot auto stāvokli un ir gatavi bez garām diskusijām auto uzkraut vai piedabūt dziesmā un pārņemt savā īpašumā.