Ļoti dzīva bundža.
Auto būvēts priekš sevis no nulles.
Jauna TA 18/02/2026 (0 - Teicamā tehniskā stāvoklī)
Svaigs (piebraukts, saregulēts, +nobraukti 5000km Rīga-Jūrmala, trasē nav būts) 2.1 strokers HCR closed-deck bloks ar kaltām zarnām, portētas galvas ar regulējamiem ieplūdes un izplūdes skriemeļiem, vf35 turba ar jaunu kartridžu.
STI 6-speed kārba ar DCCD (USA variants: pirmie 4. robi – īsie, 5. un 6. - garie), DCCD Map kompis (ir gan rullis, gan individuālas programmas, kuras var patstavīgi uztaisīt, ļoti ērts), priekšā Torsen diff, aizmugurē R160 viskobloķis, tikko nopirkta un uzstadīta jauna oriģināla STI shortshift kulise.
Lielā stiklškiedras panna, lielais skups ar STI interkuleri, priekšā 4pot bremzes ar jauniem EBC blue klučiem, stupicām garas špiļkas, virsū 2, 5cm flanči ar pāreju 5x100-> 4x114, 3, STI diski ar jaunām Bridgestone Potenza Sport riepām, KYB Ultra SR amortizatori, STI stūres pastiprinātāja sūknis, STI oranžais spidometrs, GC STI beņķi, taisna 2, 5’’ izplūde ar Prodrive bunduli, utt.
Kruīzkontrole.
Pārkrāsota, bet ir sīki vizuāli defekti.
Mašīnai no iepriekšēja saimnieka palika gāzes iekārta, tikko nomainītas maģistrales, ieliktas jaunas sprauslas, nomainīts kompis.
Īsti negribas tirgot, bet vajadzīgs praktiskāks auto. Maiņu nepiedāvāt.