Ja uztrauc nobraukums, protams, var skatīties tīteņus, kuriem pulkstenī 300K, vizuāli vairāk nobružāti un maksā +3K. Piedāvāju godīgu vāģi par pieejamu cenu, kuram nav ko slēpt. Vēsture tikai Igaunijas un Latvijas.
Sekots līdizi, eļļas un filtri laicīgi (Castrol eļļas, BOSCH filtri).
Ja jūtu, ka kaut kas sāk nedarboties un traucē, dzenu uz servisu un mainu, ceļa malā palikt negribu. Pietiekami daudz braucu pa trasēm, pēdējie ceļojumi Augustā bija līdz Polijas otram galam un mēneša beigās caur Vāciju līdz Austrijai. Salonā visu ceļu mīksti un vēsi. Kārba slēdzās, vālē līdz saviem max 205km/h kad to vajag un ne par ko nesūdzas.
Par ko lielāko naudu esmu pēdējā laikā atdevis? Visas 5 sprauslas remontētas, ziemā nosprāga salona ventilators, liku jaunu, saliku visās durvīs jaunas slēdzenes, uzliku jaunas vissezonas riepas (jā, pēc jaunajiem noteikumiem ziemā derēs). Vēl citas štelles arī, bet kas zem 100-200EUR nesākšu skaitīt, standarta auto uzturēšanas lietas, cenu tas neaudzē.