TA līdz 2027 gadam. Ieguldījumus neprasa, darba stāvoklī, šķil un brauc.
Tehniskā apskate līdz 2027, 475.8 mh 17464 km uz odometra (Karburators)
Nav jauna motocikla stāvoklis, neskatoties uz to, uzticams.
Manā īpašumā aptuveni 100 mh, uz to brīdi bija svaigs top-ends veikts.
Eļļas mainītas katras 8mh (Motorex)
dotajā brīdī ieguldījumus neprasa, šķil (nopērc OCTA) un brauc mežā.
Pirms aptuveni 4mh tika mainīts:
Svece,
Filtri + eļļas,
akumulators;
Pirms aptuveni 34mh tika veikts:
Abu amortizatoru apkope,
Amortizatoru bukses mainītas,
nomainīti gultņi ratu rumbās,
Karburators tīrīts ultraskaņas vannā,
Pārbaudītas vārstu atstarpes (izplūdes vārsti uz apakšējās pieļaujamās robežas),
Ķedes un Zobrati tika mainīti,
Sprieguma regulātors,
Sajūga komplekts,
remkomplekts uz sajūga darba/galvenā cilindra,
remkomplekts uz priekšejās darba bremzes,
izpūtējs pārpakots.
No defektiem, varu minēt:
Pamatā vizuāli, bet kājiņa (iespējams, bildēs var redzēt) salūza.
Riepas nav pirmā svaiguma, braukt var, bet priekša netur produktu līkumos.
Līdzi došu visādus šim mocim piederošos loriņus:
Roku sargus, ja ir vēlme tādus lietot, blīves (dažādas), remkomplektus, kas sakrājušās
gaisa filtrus (iedošu arī gaisa filtra eļļu), ja atlikums būs, tad motoreļļu arī.
TA štruntus u. c. sīkumus
Mocis ir pārsvarā dzīts pa pie Rīgas mežiem, bet ir bijis arī uz Supermoto ratiem.