Biroja administrēšana
nodrošināt biroja ikdienas darbu un kārtību
sagatavot un apstrādāt dokumentus (rēķini, līgumi, rīkojumi u. c. )
koordinēt saziņu ar sadarbības partneriem, piegādātājiem, valsts iestādēm
organizēt sapulces, komandējumus, uzņēmuma pasākumus
veikt nelielus grāmatvedības atbalsta darbus (piemēram, dokumentu nodošana grāmatvedībai)

Personāla vadības atbalsts
darbinieku datu un dokumentācijas uzturēšana (līgumi, rīkojumi, atvaļinājumi u. c. )
jauno darbinieku uzņemšanas un adaptācijas procesa koordinēšana
darba sludinājumu sagatavošana, publicēšana, kandidātu atlases organizēšana
darba laika uzskaites apkopošana un kontrole
atbalsts vadībai personāla attīstības un iekšējās komunikācijas jautājumos
sadarbība ar ārējo grāmatvedību un darba aizsardzības speciālistiem

Prasības kandidātiem
pieredze administratīvā un/vai personāla lietvedībā (vēlama pieredze abās jomās)
zināšanas darba tiesību un personāla lietvedības jomā (vēlama, bet ne obligāta)
spēja plānot savu darbu, precizitāte un atbildības sajūta
teicamas latviešu valodas zināšanas; vēlamas krievu un/vai angļu valodas pamatzināšanas
labas iemaņas darbā ar MS Office un dokumentu vadības sistēmām
pozitīva attieksme un vēlme iesaistīties uzņēmuma attīstībā

Mēs piedāvājam
stabilu un dinamisku darbu būvniecības nozarē
iespēju apvienot administratīvo darbu ar personālvadības atbalstu
konkurētspējīgu atalgojumu (no 1100–1500 EUR bruto)
profesionālās pilnveides iespējas un apmācības
draudzīgu, atsaucīgu un mērķtiecīgu komandu

Profesija: Administrātors
Darba devēja statuss: Juridiska persona
Kompānijas nosaukums: SIA Premium Properties
Reģistrācijas numurs: 40103572586
Vēlama izglītība: Ne zemāka par vidējo
Valodu zināšana: Latviešu
Darba dienas: Darbadienas
Darba laiks: 8:30-17:30
Atrašanās vieta: Rīga, centrs
Adrese, iela: Jersikas iela 14
Vieta:Rīga, centrs
Uzņēmums:Premium Properties

Unikālo apmeklējumu skaits: 1
Datums: 28.07.2025 15:47