Klientu apkalpošanas speciālists Neatliekamās medicīnas centrā

Galvenie amata pienākumi:
klientu servisa nodrošināšana Neatliekamās medicīnas centrā;
organizatorisku jautājumu koordinēšana saistīta ar klienta uzturēšanos Slimnīcā;
klientu konsultēšana par pieejamajiem pakalpojumiem un to saņemšanas iespējām;
medicīniskās dokumentācijas aizpildīšana un uzglabāšana savas kompetences ietvaros;
dokumentu noformēšana un rēķinu sagatavošana;
klientu/pacientu plūsmas koordinēšana sadarbībā ar Neatliekamās medicīnas centra vadītāju;
dalība augsta līmeņa klientu servisa risinājumu īstenošanā struktūrvienībā.

Prasības pretendentiem:
vidējā izglītība;
vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā;
prasmes informācijas apkopošanā, analīzē un dokumentu noformēšanā;
ļoti labas komunikācijas prasmes, iniciatīva, orientācija uz klientu;
spēja strādāt komandā un patstāvīgi organizēt savu darbu;
labas prasmes standarta biroja datorprogrammu lietošanā;
obligātas valsts valodas zināšanas.
Piedāvājam:
summēto darba laiku atbilstoši grafikam 12h un 24h režīmā;
dinamisku darba vidi un iespēju paust iniciatīvu;
stabilu atalgojumu (stundas likme 7, 80 EUR/h bruto + 50% piemaksa par darbu nakts stundās) un sociālās garantijas;
atlaides ārstniecības pakalpojumiem pēc nostrādāta gada;
bezmaksas psihoemocionālo atbalstu Slimnīcas darbiniekiem.

CV un pieteikumu (ar norādi konkursam „Klientu apkalpošanas speciālists Neatliekamās medicīnas centrā”) sūtīt slimnīcas Personāla vadības daļai elektroniski uz e-pastu.

Profesija: Administrātors
Darba devēja statuss: Juridiska persona
Kompānijas nosaukums: Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca
Reģistrācijas numurs: 40003457109
Vēlama izglītība: Ne zemāka par vidējo
Valodu zināšana: Latviešu
Darba dienas: Maiņās
Darba laiks: 12h un 24h
Atrašanās vieta: Rīga, Āgenskalns
Adrese, iela: Pilsoņu iela 13
Tālrunis: (+371)29-24-***
E-mail: Nosūtīt e-pastu
Vieta:Rīga, Āgenskalns
Uzņēmums:VSIA "Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnī

Unikālo apmeklējumu skaits: 1
Datums: 17.12.2024 09:06