Aicinām savam kolektīvam pievienoties – atbildīgu, izpalīdzīgu un smaidīgu
Biroja Administratoru/-I
Pienākumi:
Rūpēties par patīkamu atmosfēru un kārtību birojā - laipni sagaidīt birojā kolēģus un viesus;
Atbildēt uz ienākošajiem e-pastiem un tālruņa zvaniem;
Atbildība par lietvedības dokumentu sagatavošanu un apriti (līgumi, rēķini, akti, pavadzīmes);
Nodrošināt, ka birojā vienmēr ir kafija, tēja un nepieciešamās kancelejas preces;
Rūpēties par kārtību virtuvē;
Palīdzēt kolēģiem organizatorisku un citu ikdienas jautājumu risināšanā;
Komunicēt ar klientiem, sadarbības partneriem un piegādātājiem;
Citi administratīvie pienākumi.
Prasības:
Pieredze biroja administrēšanā;
Prasme plānot, noteikt prioritātes un organizēt savu darbu;
Labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office);
Precizitāte, augsta atbildības sajūta, prasme strādāt gan patstāvīgi, gan komandā;
Spēja korekti sagatavot dažāda veida dokumentus;
Teicamas latviešu valodas zināšanas rakstiski un mutiski;
Labas komunikācijas un problēmsituāciju risināšanas prasmes.
Mēs piedāvājam:
Stabilu darbu augošā uzņēmumā ar draudzīgu kolektīvu;
Dinamisku un mūsdienīgu darba vidi;
Atalgojumu (1300-1500 EUR pirms nodokļiem);
Pilnas slodzes darbu birojā: 8.30 – 17.00, 5 darba dienās;
Sociālās garantijas;
Kopā ar kolēģiem svinēt dzīvi uzņēmuma kopīgajos pasākumos.
Lai pieteiktos vakancei, lūdzam, pievienojiet savu CV un motivācijas vēstuli.
Piesakoties vakancei, Jūs piekrītat Jūsu CV norādīto datu apstrādei atlases procesa nodrošināšanai.
Pateicamies visiem pretendentiem, bet, lūdzam, ņemt vērā, ka par rezultātiem tiks informēti tikai tie kandidāti, kuri tiks aicināti uz intervijām.