Klientu Apkalpošanas Speciālists Zvanu Centrā Klientu informācijas un apkalpošanas daļā

Galvenie amata pienākumi:
veikt telefona zvanu pieņemšanu un klienti apzvanīšanu pirms un pēc manipulācijām, sniegt atbildes uz klientu jautājumiem;
konsultēt klientus par pieejamiem pakalpojumiem, pakalpojumu saņemšanas iespējām;
koordinēt informāciju starp klientu un pakalpojuma sniegšanā iesaistītajām struktūrvienībām un speciālistiem;
nodrošināt precīzu medicīniskās dokumentācijas aizpildi un glabāšanu;
klientu datu apstrāde un ievadīšana Ārsta birojā;
apkopot statistikas datus (darbs ar Excel programmu).

Prasības pretendentiem:
vidējā vai augstākā izglītība;
vēlama iepriekšēja darba pieredze līdzvērtīgā darbā;
labas saskarsmes spējas, laipna un atsaucīga attieksme;
atbildības sajūta un precizitāte;
obligātas valsts valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas (sadarbībai ar ārvalstu pacientiem);
labas zināšanas un prasmes standarta biroja datorprogrammu lietošanā.

Piedāvājam:
slīdošu darba grafiku darba dienās laikā no plkst. 7:45 līdz 19:00;
stabilu atalgojumu 7.30 EUR Bruto stundā un sociālās garantijas;
veselības apdrošināšana pēc nostrādātiem 6 mēnešiem;
bezmaksas psihoemociālais atbalsts Slimnīcas darbiniekiem;
atbildīgu, dinamisku un interesantu darbu.

CV un pieteikums:
Piesakies spiežot "apskatīties" sadaļā "w w w"

Profesija: Administrātors
Darba devēja statuss: Juridiska persona
Kompānijas nosaukums: Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca
Reģistrācijas numurs: 40003457109
Vēlama izglītība: Ne zemāka par vidējo
Valodu zināšana: Latviešu
Darba dienas: Darbadienas
Darba laiks: 7:45-19:00
Atrašanās vieta: Rīga, Āgenskalns
Adrese, iela: Pilsoņu iela 13
Vieta:Rīga, Āgenskalns
Uzņēmums:Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca

Unikālo apmeklējumu skaits: 1
Datums: 16.09.2025 10:54