Aerones izstrādā pasaulē vadošos robotizētos risinājumus vēja enerģētikas nozarei. Mūsu komanda aug, un mēs meklējam pozitīvu, proaktīvu un precīzu biroja administratoru/-i, kas rūpēsies par mūsu biroju un palīdzēs komandai ikdienas darbos.
Tavs darbs būs:
Nodrošināt, lai mūsu četru stāvu birojs darbotos gludi – viss būtu sakopts, kārtībā un viesmīlīgs.
Sagaidīt un palīdzēt apmeklētājiem ar profesionālu un draudzīgu attieksmi.
Pasūtīt un organizēt biroja preces, pārvaldīt piegādes un krājumus.
Sniegt administratīvu atbalstu vadītājiem un kolēģiem.
Plānot un koordinēt uzņēmuma pasākumus un darbinieku aktivitātes.
Apstrādāt ienākošo un izejošo korespondenci un dokumentus.
Sagatavot iknedēļas iekšējos jaunumus un nodrošināt iekšējās komunikācijas plūsmu.
Veikt dažādus uzdevumus, lai Aerones birojs būtu patīkama un labi organizēta vieta darbam.
Mēs meklējam:
Pieredzi biroja administrēšanā vai līdzīgā amatā.
Pamatzināšanas dokumentu apstrādē (pluss, bet nav obligāti).
Pārliecību darbā ar MS Office un ikdienas biroja aprīkojumu (jā, arī ar kafijas automātiem ).
Labas komunikācijas prasmes latviešu un angļu valodā, gan rakstiski, gan mutiski.
Cilvēku, kuram patīk organizēt pasākumus un veidot kopības sajūtu.
Pozitīvu, elastīgu un proaktīvu personību ar iniciatīvas garu.
Uzticamu, atbalstošu un precīzu pieeju darbam.
Kāpēc Aerones?
Būt daļai no inovatīva uzņēmuma, kas rada globālu ietekmi atjaunojamās enerģijas nozarē.
Draudzīga un atbalstoša komanda, kurā Tavas idejas ir svarīgas.
Iespēja organizēt interesantus pasākumus un veidot biroja kultūru.
Mūsdienīgs birojs un visi nepieciešamie resursi veiksmīgam darbam.
Ja esi gatavs/-a uzņemties atbildību par biroja ikdienas darbību un palīdzēt nodrošināt, ka viss rit nevainojami – mēs vēlamies Tevi iepazīt.
Piesakies un pievienojies Aerones, lai kopā veidotu zaļāku nākotni.