Galvenie darba pienākumi:
Sniegt atbalstu uzņēmuma vadītājam pārdošanas un administratīvajā darbā
Veidot un uzturēt veiksmīgu komunikāciju ar klientiem
Pārraudzīt iesāktos projektus
Sagatavot tirdzniecības dokumentāciju (cenu piedāvājumi u. tml. )
Prasības:
Augstākā izglītība vēlams ekonomikas zinībās vai svešvalodās
Iepriekšēja darba pieredze pārdošanas vai administrēšanas jomā
Teicamas angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski
Labas saskarsmes un organizēšanas prasmes
Mēs piedāvājam:
Izaicinošus un dinamiskus darba apstākļus;
Izaugsmes iespējas;
Konkurētspējīgu atalgojumu no 1500 Euro Bruto.
Lūdzu sūtiet savu CV un motivācijas vēstuli latviešu vai angļu valodā uz zemāk norādīto e-pastu.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks atlasīti nākamai kārtai.