Vai esi precīzs/a, kārtīgs/a un proti uzturēt lietas kārtībā? Ja jā - tad tieši Tevi meklējam.
Mēs esam MRG partners, dinamiska un strauji augoša kompānija, kas novērtē atbildīgus un atsaucīgus darbiniekus.
Tavi galvenie pienākumi būs:
- rūpēties par dokumentu sagatavošnu, noformēšanu un kārtīgu uzglabāšanu;
- sagatavot līgumus, rīkojumus, un citus dokumentus;
- palīdzēt kolēģiem ar administratīviem uzdevumiem.
Mēs vēlamies, lai Tev ir:
- pieredze līdzīgā amatā (pluss, bet nav obligāti - svarīgi ir vēlme mācīties);
- iemaņas darbā ar datoru;
- latviešu valoda labā līmenī mutiski un rakstiski;
- precizitāte, atbildība.
Mēs piedāvājam:
- Stabilu atalgojumu no 1200 eur Bruto (par pilnu slodzi)
- draudzīgu un atbalstošu kolektīvu
- iespēja pilnveidoties profesionāli
- kolektīvi pasākumi.
Darbs klātienē.
Pilna vai pusslodze (pēc vienošanās).