Paplašinot savu komandu, meklējam lietvedi, kurš/-a rūpēsies par dokumentu pārvaldību un biroja darba organizāciju.
Spēja plānot un organizēt darbu;
Precizitāte, atbildība un analītiskā domāšana;
Komandas darbs un augsta saskarsmes kultūra;
Lietišķās rakstu valodas un dokumentu noformēšanas prasmes;
Labas valsts valodas zināšanas (par priekšrocību tiks uzskatītas svešvalodu prasmes);
Labas datorprasmes un darbs ar biroja tehniku, elektroniskajām sistēmām.
Darba pienākumu apraksts:
Dokumentu sagatavošana, noformēšana un aprites nodrošināšana;
Lietvedības un personāla dokumentu kārtošana;
Saziņa ar valsts un pašvaldību institūcijām, sadarbības partneriem un klientiem;
Elektronisko dokumentu un iepirkumu sistēmu pārvaldība;
Uzņēmuma e-pastu un saziņas kanālu administrēšana;
Finanšu un debitoru dokumentu sagatavošana (rēķini, pavadzīmes, atgādinājumi);
Transporta un apdrošināšanas dokumentācijas pārvaldība;
Sociālo tīklu satura sagatavošana un sludinājumu publicēšana.