Vai Tevi aizrauj darbs ar cilvēkiem un tehnoloģijām? Mēs meklējam klientu apkalpošanas speciālistu, kurš ne tikai spēj izcili komunicēt ar klientiem, bet arī atrisināt tehniskus jautājumus profesionāli un efektīvi. Pievienojies.
Klientu apkalpošanas speciālists ar tehniskajām zināšanām
Galvenie pienākumi:
Klientu atbalsts un komunikācija
Ikdienas saziņa ar esošajiem klientiem un attiecību uzturēšana ilgtermiņā
Konsultāciju sniegšana par uzņēmuma produktiem un pakalpojumiem
Klientu vajadzību izzināšana un piemērotāko risinājumu piedāvāšana
Pieprasījumu apstrāde, dokumentēšana un datu analīze
Sadarbība ar kolēģiem un tehniķiem, lai nodrošinātu augstākā līmeņa klientu atbalstu
Jaunu klientu piesaiste:
Aktīva pārdošana, īpaši B2B sektorā (vēlama vismaz 2 gadu pieredze)
Pārrunu vadīšana, klientu vajadzību izprašana, "win-win" domāšana
Spēja strādāt ar skriptiem un sasniegt pārdošanas mērķus
Tehniskais atbalsts :
Diagnostika un risinājumu piedāvāšana klientu tehniskajām problēmām.
Sadarbība ar tehnisko nodaļu, lai ātri novērstu sarežģītākas problēmas.
Monitoringa iekārtu sagatavošana -konfigurācijas iestatīšana
Uzturēt zināšanu bāzi, lai nodrošinātu efektīvāku klientu atbalstu
Ko mēs sagaidām no Tevis:
Spēja sasniegt rezultātus un efektīvi risināt klientu vajadzības
Izcilas komunikācijas un sadarbības prasmes
Analītiskā domāšana un risinājumu meklēšanas pieeja
Labas iemaņas darbā ar datoru un biroja programmām
Latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas
B kategorijas autovadītāja apliecība (vēlams arī savs auto)
Ko mēs piedāvājam:
Darbu mūsdienīgā, dinamiskā uzņēmumā, kurā novērtē iniciatīvu un komandas spēku
Stabilu atalgojumu no 1500 EUR bruto mēnesī (atkarībā no pieredzes)
Papildu piemaksas atkarībā no sasniegtajiem rezultātiem un sasniegtajiem mērķiem.
Apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
Ērtu un draudzīgu biroju ar gardu kafiju un atbalstošu komandu
Nepieciešamos resursus darbam – tehniskais nodrošinājums un kolēģu atbalsts
Gaidīsim Jūsu CV uz norādīto e pastu. Pateicamies visiem pretendentiem, bet lūdzam ņemt vērā, ka par rezultātiem tiks informēti tikai tie kandidāti, kuri tiks aicināti uz intervijām.