Sizzapp - nākamā paaudze Jūsu transportlīdzekļa drošībai un monitoringam
Informācija par produktu mājas lapā.
KLIENTU ATBALSTA SPECIĀLISTU/-I
Piedāvājam:
Dinamisku darba vidi augošā uzņēmumā;
Apmaksātus transporta izdevumus;
Attīstības un izaugsmes iespējas;
Stabilu darbu un sociālās garantijas;
Gardu rīta kafiju vai tēju birojā, svaigus augļus un kopīgus darba pasākumus;
Veselības apdrošināšanu pēc 6 nostrādātiem mēnešiem;
Darba vietu mūsdienīgā un dinamiskā start-up vidē;
Nepieciešamos resursus darba uzdevumu izpildei;
Apmaksātas apmācības un kvalifikācijas paaugstināšanas kursus.
No Tevis sagaidām:
Teicamas latviešu, krievu un angļu valodas prasmes (mutvārdos un rakstos);
Var bez pieredzes vai pēdējo kursu students (Telekomunikāciju vai līdzīgā nozarē);
Vēlme un prieks palīdzēt cilvēkiem;
Lieliskas komunikācijas prasmes;
Spēja ātri reaģēt;
Prasme rīkoties ar datoru, dažādiem rīkiem un sistēmām;
Spēja strādāt ar datu apjomu, kā arī spēja analizēt datus;
Interese par tehniku un dažādiem tehniskajiem risinājumiem tiks uzskatīta par priekšrocību;
Galvenie darba pienākumi:
SIM karšu un ierīču nosūtīšana klientiem (garantijas nomaiņa);
Lietotāju atbalsts (pirmais līmenis):
Esošo un potenciālo klientu pieteikumu apstrāde, sadale pa līmeņiem, kategorijām un līmeņiem;
Tehnisku un klientu problēmu risināšana;
Produkta, funkcionalitātes un darbības principu izpēte (programmatūra un telemetrijas aprīkojums);
Uzdevumu sagatavošana, pamatojoties uz no klientiem saņemtajiem pieprasījumiem un problēmām produktu funkcionalitātes uzlabošanai / labošanai / uzlabošanai
Zināšanu bāzes sagatavošana (CSKB), pamatojoties uz bieži saņemtajiem jautājumiem no klientiem un mobilās aplikācijas funkcionalitāti.
Atalgojums:
1300 EUR bruto mēnesī un piemaksas par sasniegtajiem rezultātiem līdz 100% apmērā
Sīkāku informāciju par nosacījumiem, darba pienākumiem un bonusiem, kurus var iegūt darbinieks, nodosim pārrunu laikā. Konkurss notiks pēc rakstisku CV izskatīšanas.