Pieredze telemārketingā vai līdzīgā ar klientu apkalpošanu saistītā jomā;
Teicamas latviešu un krievu valodas zināšanas;
Pieredze tirdzniecības plānu izpildē;
Datorprasmes
Teicamas komunikācijas un prezentācijas prasmes;
Neatlaidību un vēlmi profesionāli pilnveidoties/
Darba pienākumu apraksts:
Komunicēt ar klientiem, informējot par mūsu pakalpojumiem un aktuālajiem piedāvājumiem;
Pārliecināt klientu atbraukt pie mums uz klātienes konsultāciju;
Reģistrēt un uzturēt klienta personisko informāciju kopējā datubāzē;
Sasniegt noteikto pārdošanas plānu;
Mēs piedāvājam:
Atalgojumu no 1000 līdz 2500 EUR neto mēnesī.
Iespēju strādāt klātienē skaistā birojā Rīgas centrā.
Profesionālās pilnveides apmācības un seminārus;