Aicinām darbā - Sociālo darbinieku darbam ar klientiem garīga rakstura traucējumiem

Amata pienākumi:

1.Noteikt klientu sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas ilgtermiņa mērķus un virzienus sadarbībā ar klientu, vienoties ar klientu par viņa līdzdarbību sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu kompleksa saņemšanā, identificēt, piesaistīt un attīstīt nepieciešamos resursus, sniegt rekomendācijas klientam un iesaistītajām personām ilgtermiņa mērķu sasniegšanai.
2. Identificēt klientu sociālās problēmas un noteikt vajadzības, sociālo situāciju, citu esošo risku ietekmi uz viņu pilnvērtīgu integrēšanos sabiedrībā un sociālo prasmju apguvi, apzināt, mobilizēt, organizēt un piesaistīt nepieciešamos resursus sociālo problēmu mazināšanai un, nepieciešamības gadījumā, vadīt sociālā gadījuma risināšanas gaitu;
3. Sekmēt klientu veiksmīgas integrēšanās procesa norisi (adaptāciju) jaunajā sociālajā vidē.
4. Vadīt klientu sociālās rehabilitācijas un sociālās aprūpes plānu izstrādi, īstenot izstrādes uzraudzību, veikt nepieciešamos ierakstus klienta kartē un lietā.
5. Sniegt klientiem nepieciešamo sociālo atbalstu, konsultēt klientus viņu tiesību un pienākumu jautājumos, nepieciešamības gadījumā, klienta interesēs veikt starpnieka funkcijas, kontaktējoties ar oficiālajām iestādēm, t. sk. klienta dzīvesvietas sociālajiem dienestiem un citām atbildīgajām personām.
6. Vadīt sociālo gadījumu un izvirzīt sociālā gadījuma risināšanas mērķi, adekvātus uzdevumus un īstenojamās aktivitātes.
7. Veicināt klienta saiknes atjaunošanos ar ģimeni, stiprināt ģimenisko attiecību noturību, iesaistīt ģimenes locekļu un atbalsta personas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas procesā.
8. Aktivizēt klientus izmantojot viņu īpatnības, spējas un resursus, kas var tikt izmantoti sociālās rehabilitācijas procesā.
9. Vērot un interpretēt klienta verbālo un neverbālo uzvedību, atspoguļojot jūtas un pārfrāzēt klienta teikto.
10. Stimulēt un mobilizēt klientu veidot interešu, ietekmes vai darbības grupas un nodrošināt viņu savstarpējo atbalstu un līdzdalību problēmu risināšanā.
11. Apkopot informāciju par klientu apmierinātību ar saņemtajiem pakalpojumiem, to apjomu un kvalitāti, sniegt vērtējumu par klientu līdzdarbību sociālo problēmu risināšanā un individuālā rehabilitācijas plāna izpildē.
12. Strādāt klientu uzskaites programmā “Ārsta birojs”.

Prasības pretendentam:

Obligātas valsts valodas zināšanas.
2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā.
Normatīvo aktu sociālajā jomā pārzināšana un prasmes to piemērošanā.
Ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze līdzīgā amatā.
Labas iemaņas darbā ar datoru.
Izkoptas sadarbības un komunikācijas iemaņas.
Precizitāte, pozitīva attieksme, augsta atbildības sajūta, izkopta paškontrole, prasme organizēt savu darbu patstāvīgi, spēja strādāt komandā.
Darba pienākumu izpildei nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana.

Piedāvājam:

Draudzīgu kolektīvu.
Stabilu atalgojumu no 1050.00 eiro (bruto).
Sociālās garantijas.
Papildus atvaļinājuma dienas.
Atvaļinājuma pabalstu.
Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām.

Profesija: Sociālais darbinieks
Darba devēja statuss: Juridiska persona
Kompānijas nosaukums: Veselības un sociālās aprūpes Centrs
Reģistrācijas numurs: 50003220021
Vēlama izglītība: Ne zemāka par augstāko
Valodu zināšana: Latviešu
Darba dienas: Darbadienas
Darba laiks: 8:00-16:30
Atrašanās vieta: Jūrmala, Ķemeri
Adrese, iela: Dūņu ceļš 2

Tālrunis: (+371)27-88-***
E-mail: Nosūtīt e-pastu
Vieta:Jūrmala, Ķemeri
Uzņēmums:PSIA Veselības un sociālās aprūpes centrs-Sloka

Unikālo apmeklējumu skaits: 1
Datums: 23.04.2024 11:13