Vai Tev patīk organizēt, plānot un nodrošināt, ka viss notiek laikā un kārtībā? Ja esi atbildīgs un precīzs– pievienojies mūsu komandai.
Tavi galvenie pienākumi būs:
Patstāvīgi plānot un organizēt kravu pieņemšanas un izsniegšanas procesus;
Kontrolēt krāvēju darbu, nodrošinot nepārtrauktu un efektīvu darba plūsmu;
Strādāt ar noliktavas skeneriem un datorsistēmām, nodrošinot precīzu datu apstrādi.
No Tevis sagaidām:
Labas datorprasmes un precizitāti dokumentu apstrādē;
Labas komunikācijas prasmes un spēju strādāt patstāvīgi;
Vēlamas angļu vai krievu valodas pamatzināšanas saziņai ar piegādātājiem;
Prasmi strādāt ar noliktavas skeneriem (ja nav, viss kārtībā-iemācīsim).
Mēs Tev piedāvājam:
Stabilu atalgojumu no 1335–1536 EUR bruto;
Sociālās garantijas un avansu jau pēc pirmās nostrādātās nedēļas;
Bezmaksas pusdienas katru darba dienu;
Bezmaksas autobusu katru rītu no Rīgas centra (T/C Origo);
Papildu pabalstus svarīgos dzīves notikumos;
Draudzīgu un atbalstošu kolektīvu, kā arī sakārtotu darba vidi.
Ja esi gatavs/-a jaunam profesionālam izaicinājumam – sūti savu pieteikumu jau šodien un kļūsti par svarīgu posmu mūsu loģistikas ķēdē.