Cena ar Pvn.
Pārdod Scania 2007.gada R480. 480 zirgi, 12litru motors. Nobraukums bildē.
Bijuši 2 saimnieki, pirmos 3 gadus Slovākijā, pēc tam Latvijā. Latvijā visu laiku viens saimnieks, pats braucis. Strādāja Dānija + Somija.
Visi remontdarbi līdz pat pēdējam sīkumam veikti Scania Latvia servisā, visu mūžu arī apkalpots pēc servisa līguma apkopēm, kā pēc grāmatas to dara jaunām automašīnām (S+M+S+L), nevis tikai 5+. Ir arī servisa grāmatas no abiem īpašniekiem, gan pirmā saimnieka, gan otrā. Līdzi varu iedot arī pilnīgi visas apkopes, remontu un profilakses remontu izdrukas, apkopes labas un rēķinus, pilnīgi viss ir sakrāts kopā. Remontdarbi veikti visi, bet kavēšanās un daļa arī profilaktiski pie noteiktiem nobraukumiem. Ja serviss ir ko ieraudzījis apkopes laikā, arī tas uzreiz viss ir darīts neatliekot. Apkopes ne vēlāk kā pie 45k km. Mainīts ir tik pat kā viss, vēl kādu laiku var braukt. No pēdējiem darbiem - Pirms 2 gadiem, apm 200k km, pārlasīts dzinējs pilnībā līdz kloķvārpstai (labā stāvoklī , netika slīpēta, sadales vārpsta ideālā stāvoklī bija pat). Pārskatītas galvas, vārsti, jauni virzuļi, gredzeni , sadalenes slīdgultņi, visas blīves, gredzeni , katra atskruvetā skrūve arī jauna. Motora lielā gala plākne jauna, degvielas vadības celiņi jauni, utt pilnībā. Ir par šo rēķina izraksts uz 3 lapām. Eļļu neēd vispar, nav svīduma uz eļļas korķa pat. Lieta tikai Scania eļļa.
Visa ekoloģija strādā , arī EGR (vārsts un EGR radiators mainīts pirms 2 gadiem). Nekādas gaisa noplūdes nav.
Pagājušo gad Aprīlī mainīts dzesēšanas radiators, Novembrī interkūlera radiators arī.
Pagājušo gad vasarā pilnīgi visi jauni bremžu diski+ kluči + bremžu kameras +aizmugures tiltam arī gultņi jauni.
Šogad Aprīlī kompresors mainīts, vēl spēkā garantija līdz nākošā gada aprīlim.
Ruļļi un siksna + gaisa saīsinātājs mainīts katru rudeni priekš ziemas jauns. Gaisa filtrs mainīts 2x biežāk nekā noteikts pēc apkopes standarta.
Janvārī pārbaudīti smidzinātāji, viens mainīts, arī oriģinālais (iekļāvās noteiktos standartos, bet auksts bija uz Min).
Degviela visu mūžu bijusi tikai Neste. Degvielas uztvērējs jauns pirms diviem gadiem. Vēl senāk ir mainīts arī sūknītis.
Akumulatori Bosch. Pirms 4gadiem , apmēram 400k km mainīts sajūga komplekts pilnībā, līdz pat skrūvēm, turbīna, eļļas sūknis, ģenerators. Vēl nedaudz iepriekš mainīts arī ūdenssūknis , starteris. Katrā ziņā, visi kilometri pie katra darba fiksēti. Salonā dzīvots bez apaviem, nav smēķēts, adekvāti nobraukumam ir ļoti labs tehniskais un vizuālais stāvoklis. Karjeras , hidraulikas utt nav redzējis, tehniskās skates ietas ar pirmajām reizēm.
Pilnībā visu nevar uzrakstīt, bet tāpēc līdzi dodu abas servisa grāmatas un pilnīgi visus rēķinu izrakstus ar datumiem, nobraukumiem, radītajiem darbiem, konstatētajiem trūmiem, un kad tie novērsti (ja servisa laiks ir ļāvis, tad tas bijis uzreiz, lai cik arī nebūtisks trūkums bijis).
Lūgums zvanīt uz otro numuru.