Nobraukums reāls. No 2008. gada viens īpašnieks Latvijā/vācijā. PD (sūkņu sprauslu) motors (kods Ajm). Auto ir kaut kas starp facelift un pre-facelift - purns vēl vecs, bet instrumentu panelis jau jauns. Ksenons oriģināls.
Visas apkopes veiktas laicīgi. Eļļa tikai Mobil ar nepieciešamām VAG pielaidēm, mainīta katrus 10000 km; degviela - tikai Neste. Detaļas vienmēr ir liktas tikai ļoti labas.
Motors un sprauslas ļoti labā stāvoklī - kompresija, korekcijas pa cilindriem, BIP, viss vienāds pa cilindriem un pielažu robežās. No vienas puses jau iešprice, no otrās - nav DPF galvassāpes, pat EGR var taisīt ciet bez pārprogrammēsanas.
No pārējā - savlaicīgi tika nomainīti hidrokompensatori un sprauslu blīvgredzeni (slimība). Zobsiksna vēl ies apmēram 50000 km. Pēdējais nozīmīgs remonts (pirms gada) - tika nomainītas aizm. bremzes: diski, kluči un paši suporti. Šoziem pie -23 grādiem esmu braucis (diemžēl nesanāca bilde, bet ir bilde pie -18). Ļoti labs japāņu aķis YUASA. Līdzi oriģinālie instrumenti un labs rezerves ritenis.
Achtung: Auto bija sākumā ar valsts numuru GS-636, tad kādu brīdi bija reģistrēts Vācijā, atgriežoties dabūja jaunu (esošu) numurzīmi.
No problēmām: deg airbag lampa (TA neietekmē šim auto raž. gadam); vad. durvīm un aizm. spārnam ir rūsa.
Auto noderēs tiem, kuriem ir svarīgi lai ir ekonomisks, ērts un drošs auto - pa 15 gadiem mani šis auto ne reizi nav pievīlis. Pardodu jo esmu iegādājies jaunu.