Vecumam un nobraukumam nav nozīmes, visu izšķir investīcija un mīlestība pret limuzīnklases un A+ klases autiņiem.
Absolūti ļoti nevēlos šo auto pārdot, bet situācija nemainīgi to liek darīt. Esmu vairākus gadus ieninvestējis šajā auto, no priekšas, uz aizmuguri, no aizmugures uz jauna, 110 k nobraukta donormotoru, jaunu kārbu un miljards citiem sīkumiem un niansēm. Lielākā mērā šis auto tuvojās pabeigtai stadijai, lai tikai brauktu, baudītu un ļautu citiem baudīt šī lainera cēlo burvību un viennozīmīgi pārspīlēto V8 4.2 litru tīrasiņu benzīna jaudu. Jauni, svaigi pāršūti priekšējie sēdekļi (recaro + āda + melnā alkantara), aizmugurējie oriģinālie komforta krēsli, regulējami. Visas logu štorkas, moldingi, mazais s8 spoileris, jauna, pāršūta stūre, uc sīkumi. Facelift versija, kas sevī ietver pilno kompi, elektriskiem sēdekļiem ar atmiņu uc. Vidējais patēriņs, pie visa kas jāvelk, ir pieticīgi 8-9l/100km garajās distancēs, pilsētas režīmā ~ 10-12l/100km, sporta režīmā nevienam patēriņš ar v8 quattro neinteresē.
Protams limuzīnam ir arī savs soc. kontu profils - "Boeing_37" IG un TikTok, kur iespējams redzēt nedaudz vairāk no šī a/m ikdienas.
T/A kārtībā, līdzi došu ari vēl neuzstādītās detaļas (lūka, smuki, nenobružāti logi). Ir sīkumi, pie kuriem jāpiestrādā, bet tas nekāda veidā nemaina braukšanu vai kopējo skatu, vairāk manas ekspektācijas, kā šim limo būtu jāizskatās 10/10 versijā. Protams šāds auto attiecīgi prasa savu uzmanību, savu attieksmi un pienākumus pret viņu, tāpēc dīvaiņus vai tos, kas nesaprot kā var braukt ar 4.2, lūdzams netraucēt, bet reālo interesantu, lūdzams rakstīt uz Whatsapp, kur sīkāk iedošu pozīcijas kas šim kuģim vēl būtu jāpiečubina, lai varētu beidzot saukt to par pabeigtu.
Izskatīšu arī maiņas variantus, cena mikroskopiski runājam pie haubes. Automašīnas numurs netiek pārdots līdz ar auto.
Sīkāk jautājumus, piedāvājumus Whatsapp. Ja nepieciešams, varu palīdzēt nokārtot šo auto arī auto līzingā.