Pre-Lci BMW E46 sedans.
Iegādāts pirms diviem gadiem kā vasaras auto ar mērķi restaurēt, tomēr cik negribētos, saistībā ar laika trūkumu (biežāk stāv, bet tiek kustināts) loģiskāk ir, ka tiek dots tālāk gādīgās rokās.
Kopumā, ko paspēju paveikt:
Iecelts M54TUB28 (2.8) dzinējs ar sadales vārpstu no M54TUB30 (3.0). Vadības bloks regulēts pie Patmalnieka.
Priekšā saliktas poliuretāna bukses
Atsvaidzināta dzeses sistēma, izņemot radiatoru.
Restaurēta stūres reika, jauns pastiprinātāja sūknis
Jauni priekšējie stūres pirksti
Jauns sajūga darba cilindrs, pārkniedēts sajūga disks un restaurēts kurvis
Jauna numura apgaismojuma līste
Uz ceļa vēl nav pievīlis, ļoti responsīvs un dinamisks auto, pozitīvas emocijas garantētas. Automašīna netika mocīta, eļļa tika lieta tikai Liqui Molly Molygen 5W-30.
Potenciāli kam vēl var pielikt roku, bet ikdienā tas nekādīgi netraucē
Jaunāks akumulators
Savirze
Mazliet pa perimetru ir rūsa (Kā nu kā, 1998. gada auto. )
Vēl nepaspēju salabot miglas lukturus (šobrīd atvienoti)
Numura apgaismojumi ar marķējumu
Jauns 1 ABS sensors (neatceros kurā pusē)
Var apskatīt jebkurā darbadienā pēc 18:00 - 22:00, brīvdienās iepriekš vienojoties.