Ļoti sterila bundža.
Auto būvēts priekš sevis no nulles.
Svaigs (piebraukts, saregulēts, +nobraukti 3000km Rīga-Jūrmala, trasē nav būts) 2.1 strokers HCR closed-deck bloks ar kaltām zarnām, galvas ar regulējamiem ieplūdes un izplūdes skriemeļiem, vf35 turba ar jaunu kartridžu, regulēts uz stenda 452nM 308zs.
STI 6-speed kārba ar DCCD (USA variants: pirmie 4. robi – īsie, 5. un 6. - garie), DCCD Map kompis (ir gan rullis, gan individuālas programmas, kuras var patstavīgi uztaisīt, ļoti ērts), priekšā Torsen diff, aizmugurē R160 viskobloķis, tikko nopirksta un uzstadīta jauna oriģināla STI shortshift kulise.
Lielā stiklškiedras panna, lielais skups ar STI interkuleri, priekšā 4pot bremzes ar jauniem EBC blue klučiem, stupicām garas špiļkas, virsū 2, 5cm flanči ar pāreju 5x100-> 4x114, 3, STI diski ar jaunām Bridgestone Potenza Sport riepām, KYB Ultra SR amortizatori, STI stūres pastiprinātāja sūknis, STI oranžais spidometrs, GC STI beņķi, taisna 2, 5’’ izplūde ar Prodrive bunduli, utt.
Kruīzkontrole.
Pārkrāsota, bet ir vizuāli defekti.
Mašīnai no iepriekšēja saimnieka palika gāzes iekārta, bet kā ir minēts iepriekš tagad iekšā jau cits svaigs motors.
Īsti negribas tirgot, bet vajadzīgs praktiskāks auto. Maiņu nepiedāvāt.