Auto tehniski labā kārtībā. Dzinējs strādā kā tam vajadzētu strādāt. Dsg automātiskā kārba strādā bez problēmām. Ritošajā daļā nekas negrab. Salons kopts un nav nolietots. Salonā ir vairāki mantu glabāšanas nodalījumi: pie salona apgaismojuma ir saulesbriļļu nodalījums. Šofera pusē zem gaismu regulēšanas ir nodalījums. Dziļš nodalījums zem elkoņa balsta, kam pa virsu ir uzlikts seklāks nodalījums. Divas atvilktnītes katrā pusē avārijas gaismu pogai. Auduma sēdekļi, kuros ziemā nav auksti iesēsties un vasarā nesvīst sēžamvieta un mugura. Lietojuma pazīmes ir atbilstošas nobraukumam. Nobraukums 17.gadus vecai mašīnai ir salīdzinoši pieticīgs. Manā īpašumā mašīna ir nobraukusi 50 tūkstošus km.
Ar auto ikdienā pārvietojās sieviete, jo pašam ir darba auto. Ir braukts arī uz visiem Latvijas galiem un vienreiz mēroju ceļu arī līdz Sārema salai un atpakaļ. Uz ceļa nekad nav pievīlusi. Eļļas un filtru maiņas veiktas laicīgi.
Esmu otrais saimnieks. Manā īpašumā kopš 2021.gada maija. Pieejama servisa grāmatiņa, kurā veikti ieraksti līdz 2018.gadam. Pirmo reizi, kad šogad gāju apskati, CSDD darbiniekam nepatika gaismu regulējumi un to darbība. Pats neredzēju tajā problēmas un citus gadus nekas par to netika aizrādīts, tāpēc mēģināju iet vēlreiz, bet atkal neizgāju. Aizvedot pie elktriķa, konstatēja, ka bijusi kļūda vadības blokā un tas tika pārprogrammēts.
Komplektācijā ietilpst:
-Sēdekļu apsilde priekšā un aizmugurē
-Autonomā apsilde (iespēja iestatīt konkrētu laiku, kurā mašīna uzsildīs salonu. )
-Aptumšojošais atpakaļskata spogulis
-Gaismas un lietus sensors
-Kruīzkontrole
-Elektriski regulējams šofera krēsls (izņemot bīdīšana uz priekšu un atpakaļ, kas ir mehāniska)
-Apsildāmi un elektriski regulējami sānu spoguļi
-3 12V kontaktligzdas (priekšā, aizmugurē un bagāžniekā)
-Bagāžnieka izvelkamais un noņemamais pārsegs.
-Riepu zema gaisa spiediena sensors, kas sajūt, ja kāds no riteņiem ir izlaidis gaisu.
-Gaisa kondicionieris, kas ļoti labi un ātri atvēsina salonu
-Bagāžniekā ir aptieciņa, zaļā veste, domkrats, riteņu atslēga un ieskrūvējamais āķis.
-Sakabes āķis
Trūkumi:
-Šur tur uz virsbūves ir rūsa, kas ir tipiska Passat B6 problēma, bet nav tik traki cik citiem redzēts uz ceļiem.
-Degvielas ārējais vāciņš ir eletriski attaisāms ar pogu uz šofera durvīm. Pats mehānisms strādā, bet ir nolūzusi plastmasas ļipiņa no paša vāciņa. Tas nekādi neapgrūtina uzpildīšanos, tikai to, ka bāka neaizslēdzas.
-Uz šofera durvīm ir arī poga bagāžnieka atslēgšanai vai attaisīšanai, bet tā manā īpašumā nekad nav strādājusi. Nav arī bijusi vajadzība.
-Sakabes āķim bija klāt arī kontaktligzda, bet ar laiku tās kontakti oksidējās un tehniskajā apskatē par to ielika divnieku. Tāpēc kontaktligzda tika noņemta un vadi tika izolēti un aizlikti aiz bampera. Mašīnā stāv jauna kontaktligzda ar visiem vadiem. Ja būs nepieciešamība, varēsiet uzlikt jaunu kontaktligzdu.
-Kāds iebrauca ar āķi numurzīmē, tā ir nedaudz ieliekta.
-Skrāpejums no kādas mašīnas uz aizmugurējā bampera stūra.
-Skrāpējums uz šofera durvīm, jo kāds uzsitis ar savas mašīnas durvīm.