Tiek tirgots bildēs redzamais Volvo ar visiem norādītajiem TA defektiem (skatīt pēdējo bildi vai meklēt ecsdd pēc nrzīmes).
Par tehnisko stāvokli (plusiņi):
Pie 292000 odometra tika mainīta zobsiksna, attiecīgi vēl kādi 20-30k rezervē ir (ar ūdens sūkni komplektā).
Divus mēnešus atpakaļ jauna stūres iekārta un restaurēts stūres iekārtas sūknis. Mainīti visi rumbas gultņi, dažas atsaites, stabilizatora bukses un amortizatora balsti, eļļa (ja nu kādam interesē - Mobil 3000), filtri, sveces. (laika gaitā mirstot oem spolēm, tika mainītas pēc nepieciešamības uz NGK aizdedzes spolēm, šķiet 4/6 ir samainītas).
Uz auto atrodas 1 gadu braukti Vissezonas Sailūni, tika pirkti jauni.
Gāzes iekārta strādā kā nākas, problēmas nesagādā.
Motors griež un ceļ ar visiem saviem 150+ kW (iet labi), kārba strādā kā nākas.
Uz LPG patēriņs 8 - 10 Eur uz 100 km, bet sēžot visur uz kruizkontroles zem 120kmh, var arī tikt līdz 7 eur/100km.
A/C pūš labi, jaunas mašīnas ledusskapis noteikti nav, bet pietiekami adekvāti dzesē, kad ārā +30. Ziemā labi silda.
Pagājušogad tika mainīts salona radiators, līdz ar to ziemā pirti arī var uztaisīt.
Kopumā visi el. mezgli strādā - Kruizkontrole, beņķu apsilde, paši el. beņķi arī, A/C maģis, CD changeris, stūres pogas, ABS un pretslīde. Elektriskos Volvo gremlinus neesmu novērojis.
Benzīns bākā vēl ir.
Salona benķi, lai arī nav pirmā svaiguma, bet joprojām ir ļoti ērti, katrā ziņā ērtāki kā dīvāns mājās.
Visi drošības spilveni vietā.
Tālāk par defektiem:
- Lielākā daļa no TA minētajiem defektiem ir pašsaprotami;
Vēršam uzmanību uz kreiso slieksni un kreiso aizm. arku, bildēs nevar redzēt (jo nav iespējas nobildēt zem mašīnas), bet kreisais slieksnis ir izpuvis pie kreisās arkas, kur bildēs var novērot caurumu, līdz ar to ir tas 2ieks - "veido asas šķautnes". Kopumā jau tur priekšējā sliekšņa daļa ir "vesela".
Kopumā auto apakša ir labā stāvoklī un īsti citur rūsu izspiest viņiem neizdevās, ja ir liela vēlme uzdzīt uz estakādes (jums zināmā vietā, jo man nav zināms kur), droši.
- Saistībā ar labo slieksni - izvairoties no sadursmes uzskrēja virsū augsta apmale un diemžēl salocīja priekšējo spārnu, slieksni (kurš tāpat bija jāmetina), paķēra arī durvju apakšas. Priekšējā spārna deformācijas dēļ, priekšējās durvis tagad aizķer spārnu (veras vaļā, bet saprotam - ar blakus skaņām tagad).
- Salons, ar pāris maziem mīnusiņiem, kas braukšanai netraucē, kā arī var nepamanīt, ja nezini.
- Lūka nestrādā (neveras vaļā, pogas nereaģē), bet es arī nemeklēju iemeslu, jo man viņu nevajag, lūka netek.
Tas īsumā arī viss. pārdošanas iemesls - nav laika ar šo visu ņemties nedz ir baigā nepieciešamība pēc mašīnas.