Auto reāli savests kārtībā, veikti lieli ieguldījumi, lai nav jāmokās ar variantiem no sērijas "sēdies un brauc tikko no vācijas kredīts visiem defektu nav", kur beigās bēdu ieleja izrādās.
Tikko uzliktas pilnīgi jaunas ziemas riepas.
Rets gaiši brūns ādas salons ar 7 vietām, ir āķis, auto ir čipots, jaudīgs un ekonomisks. Manuālis. Liels 1600W subwoofer. Daudz ieguldīts, nauda vispār nav taupīta un taisīts sev, visu varu pierādīt ar foto un video, kas sakrājušies pa 4 gadiem, ko ir manā īpašumā. Vienkārši apnicis un gribas kaut ko pamainīt, visdrīzāk uz X5 pusi.
Lielākie ieguldījumi (varu pierādīt):
- pilnībā restaurēta manuālā ātrumkārba
- jauns divmasu spararats
- jauns sajūgs
- restaurēts viss 4x4 (kardāns, razdatka, jauns flancis, haldex utt)
- jauni aizmugurējie amortizatori
- nesen mainīta zobsiksna (pie 360k km)
- jauns kondicioniera radiators
- izgriezts dpf, egr, swirl flapu un TA nevajag viņus arī
- nesen mainīti aizmugurējie bremžu diski, kluči un jauni loki
- rūsa pavisam minimāli priekšējam logam vienā sānā un uz kapota pie restes
- ļoti jaudīgs profesionāls subwoofer 1.6kW, viegli izņemams pēc nepieciešamības
- bluetooth mūzika un oriģinālais handsfree
- kondicionieris strādā
- lukturu un stiklu marķējums
Jauda ap 165kW (220hp), labs uzrāviens šādam auto un arī apdzīt var mierīgi. Ja baigi gribas, luksoforos gandrīz vienmēr pirmais vari būt. Bagāta komplektācija.
7 vietas, pēdējās divas ir nolokāmas iekšā grīdā. Var uztaisīt plakanu aizmuguri ērtai gulēšanai.
Adaptīvais bixenons, augsts klīrenss un ļoti ļoti ērts auto, var braukt visu dienu un nesāp nekur.
Vidējais reālais patēriņš ap 8 litri uz 100km, normāli braucot. Ja baigi spiež visu laiku, tad ap 10 litri.
Ir remontu vēstures uzskaite. Labas riepas, ziemu un nākamo vasaru vēl nobrauks.
Kasko ap 300 gadā, kas īstenībā ir ļoti izdevīgi šādiem auto.