Aicinām Klientu Administratoru/-i darbam nedēļas nogalēs (sestdienās un svētdienās no 9:00 līdz 21:00, pusslodze).
Mēs esam starptautisks autobusu nomas uzņēmums, kas sadarbojas ar klientiem un partneriem visā pasaulē – no Eiropas līdz ASV un Japānai. Šajā amatā Tu būsi mūsu klientu atbalsts – palīdzēsi nodrošināt nepārtrauktu komunikāciju ar dažādām laika zonām, atbildot uz ienākošajiem zvaniem un WhatsApp čata ziņām.
Iepriekšēja pieredze nav obligāta – galvenais ir vēlme mācīties, būt atsaucīgam un saglabāt mieru jebkurā situācijā.
Piedāvājam Tev:
-Stabilu darbu birojā ar draudzīgu un atbalstošu komandu
-Darbu pusslodzes grafikā tikai sestdienās un svētdienās no 9:00 līdz 21:00
-Apmācības un mentora atbalstu
-Izaugsmes iespējas uzņēmuma ietvaros
-Darba algu €615-€690 bruto + piemaksas atkarībā no pieredzes un rezultātiem
Galvenie pienākumi:
-Klientu pieprasījumu apstrāde (WhatsApp čats, zvani, e-pasts)
-Risinājumu piedāvāšana, lai nodrošinātu klientu vajadzības
-Profesionāla un draudzīga komunikācija ar klientiem no dažādām valstīm
-Uzņēmuma pakalpojumu pārzināšana un to prezentēšana
-E-pastu un korespondences koordinēšana
-Dokumentu aprites organizēšana (līgumi, rēķini u. c. )
-Komunikācija ar sadarbības partneriem un apakšuzņēmējiem visā pasaulē
Mēs sagaidām:
-Teicamas komunikācijas prasmes un spēju ātri reaģēt
-Spēju patstāvīgi organizēt savu darbu
-Radošu un elastīgu pieeju klientu apkalpošanā
-Enerģisku un pozitīvu attieksmi
-Teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas (vācu valoda – priekšrocība)
-Vēlams iepriekšējs darbs ar klientiem (telefoniski vai rakstiski)
Sūti savu CV uz mūsu e-pastu, norādot vakanci.
Ar kandidātiem, kurus aicināsim uz nākamo atlases kārtu, sazināsimies personīgi.