Galvenie darba pienākumi:
Biroja ikdienas darba organizēšana (e-pastu, telefona zvanu, korespondences koordinēšana, viesu uzņemšana u. c. );
Dažādu dokumentu sagatavošana, noformēšana, reģistrēšana, uzskaite, uzglabāšana un nosūtīšana;
Objektu darba uzsākšanas dokumentu sagatavošana, apstrāde, uzraudzība.
Darbs informācijas sistēmās (bis. gov. lv, eis. gov. lv, EDLUS u. c. )
Asistēšana biroja darbiniekiem ikdienas jautājumos;
Piedalīties uzņēmuma pasākumu organizēšanā;
Savas amata kompetences ietvaros pildīt citus pienākumus.
No Tevis mēs sagaidām:
Pieredzi būvniecības uzņēmuma biroja vadībā vai ikdienas procesu administrēšanā;
Ļoti labas datorprasmes (MS Office);
Vēlama pieredze ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 prasību izpildē;
Par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar būvniecības informācijas sistēmu;
Teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes, komunikabilitāti, precizitāti, spēju noteikt darba uzdevumu prioritātes, stresa noturību;
Vēlmi mācīties un iegūt jaunas zināšanas;
Mēs piedāvājam:
Mēnešalgu no 1500 - 1700 EUR (bruto) un visas sociālās garantijas;
Darbu stabilā uzņēmumā;
Pilnu darba laiku, darba laiks no 08:00 – 17:00, birojs Skandu ielā 10, Rīgā (Imantā);
Draudzīgus un izpalīdzīgus kolēģus;
Apmācības un pilnveides iespējas;