Sky Dream Clinic zobārstniecības un estētiskās medicīnas klīnika, veiksmīgi attīstoties, aicina komandai pievienoties atsaucīgu, rūpīgu un komunikablu administratoru/-i, kurš/-a palīdzēs nodrošināt izcilu klientu pieredzi un efektīvu klīnikas darbību.
Tavi galvenie pienākumi:
Laipna un profesionāla klientu apkalpošana klātienē un pa tālruni;
Vizīšu pierakstu organizēšana;
Informācijas sniegšana par klīnikas pakalpojumiem, ārstiem un apmaksas kārtību;
Darbs ar kases aparātu, maksājumu pieņemšana, rēķinu sagatavošana;
Dokumentu un informācijas apstrāde, nodošana kolēģiem.
Mēs vēlētos, lai Tev būtu:
Pieredze klientu apkalpošanas sfērā (pieredze zobārstniecības un medicīnas jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)
Prasmes darbā ar datoru un biroja programmām (MS Office);
Teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes;
Precizitāte, augsta atbildības sajūta un spēja operatīvi rīkoties dažādās situācijās;
Latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī;
Pozitīva attieksme un vēlme radīt patīkamu atmosfēru pacientiem
Mēs Tev piedāvājam:
Stabilu darbu modernā un uz attīstību vērstā klīnikā;
Draudzīgu, profesionālu, atbalstošu kolektīvu;
Konkurētspējīgu atalgojumu 8 - 10, 60 eur/h bruto + ceturkšņa piemaksas par labi padarītu darbu;
Ievadi darba procesā
Mūsdienīgus darba apstākļus un iespējas profesionāli pilnveidoties
Darbs maiņās no 8:00 - 18:00 un 10:00 - 20:00, sestdienās 10:00-16:00, svētdienas un svētku dienas brīvas.
Sūti savu CV ar foto un īsu motivācijas vēstuli ar norādi “Administrators/-e”.
Gaidīsim tieši Tevi, ja vēlies būt daļa no komandas, kur svarīgākais ir kvalitāte un rūpes par pacientu.