Galvenie amata pienākumi:

Nodrošināt ikdienas komunikāciju ar klientiem – atbildēt uz telefona zvaniem un e-pastiem, veikt pierakstus iekšējā sistēmā, sniegt informāciju par nodarbībām, speciālistiem un aktuālajiem piedāvājumiem;
Laipni sagaidīt klientus, palīdzēt orientēties pakalpojumu piedāvājumā;
Rūpēties par kārtību reģistratūrā un nodarbību telpās;
Pieņemt klientu maksājumus (skaidras un bezskaidras naudas norēķini, darbs ar kases aparātu);
Reģistrēt ienākošos un izejošos dokumentus, ievadīt sistēmā klientu aprūpes plānus;
Efektīvi organizēt savu darbu, spējot pārslēgties starp dažādiem uzdevumiem, lai nodrošinātu nepārtrauktu un raitu klientu apkalpošanu.

Mēs sagaidām no Jums:

LIELS pluss- reģistrēta persona ārstniecības atbalsta reģistrā;
Laipna un atsaucīga attieksme;
Precizitāte darbā ar naudu un dokumentiem;
Labas datorprasmes (MS Office, Excel, e-pasts);
Pieredze klientu apkalpošanā vai darbā veselības/fitnesa jomā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Mēs piedāvājam:

Stabilu atalgojumu 1200 EUR/bruto;
Veselības apdrošināšanu, pēc pārbaudes laika;
Darbu mūsdienīgās telpās Āģenskalnā;
Apmācības un atbalstu darba procesā;
Darba vidi, kur rūpējamies gan par klientu, gan darbinieku labsajūtu.

Профессия: Администратор
Статус работодателя: Юридическое лицо
Название компании: SIA Mājas aprūpe
Регистрационный номер: 40003553254
Желаемое образование: Не ниже среднего
Знание языков: Латышский, Русский
Дни работы: Рабочие
Время работы: Pilna slodze
Местонахождение: Рига, Агенскалнс
Адрес, улица: Kapseļu iela 15
Место:Рига, Агенскалнс

Уникальных просмотров: 1
Дата: 19.11.2025 10:05