BR Solution meklē biroja asistenti uz pilnu slodzi Ogrē.
Mēs esam praktisks un tehnisks uzņēmums, kas nodarbojas ar autoindustrijas risinājumiem. Ikdienā mums noderētu uzticams cilvēks, kas palīdzētu sakārtot biroja un noliktavas darbus.
Darba pienākumi:
– Produktu pievienošana un rediģēšana interneta veikalā (WordPress)
– Klientu apkalpošana uz vietas (preču izsniegšana, konsultācijas)
– Pasūtījumu iepakošana un sagatavošana sūtīšanai
– Zvanu veikšana potenciālajiem klientiem un tikšanās sarunāšana, uz kurām dosies uzņēmuma menedžeris
– Priekšrocība: interese par satura veidošanu sociālajiem tīkliem
Prasības:
– Atbildīga, komunikabla un mācīties griboša personība
– Latviešu valodas zināšanas
– Pamatzināšanas darbā ar datoru
– WordPress pieredze nav obligāta – viegli apgūstama, uzskatāma par plusu
Piedāvājam:
– Stabilu darbu augošā uzņēmumā
– Draudzīgu atmosfēru un ciešu sadarbību ar vadītāju
– Iespēju attīstīt prasmes e-komercijā un klientu servisā
Darba vieta: Ogre
Darba laiks: Pilna slodze (darba dienās)