Meklējam projektu vadītāja asistentu/datu ievades operatoru alga no 800-1000 Eur bruto.
Galvenās prasības - prast labi rakstīt ( drukāt ar abām rokām) un lasīt latviešu valodā. Brīvi spēt atrast nepieciešamo informāciju interneta plašumos. Darba dienās un darba laikā būs nepieciešams strādāt ofisā asistējot un palīdzot projektu vadītājiem.
Esam neliels uzņēmums, kas nodarbojas ar inženierkomunikāciju (siltumapgādes, elektroapgādes, ūdensapgādes, vetilācijas un gaisa dzesēšanas iekārtu un sistēmu ) tehnisko apkalpošanu, remontu un montāžu.
Projektu vadītāja asistenta pienākumi:
# Ikdienas darbs ofisā ir diez gan apjomīgs un jāspēj sagatavot n-tie dokumenti, jāuzraksta un jāizlasa n-tie e-pasti, jāieskenē n-tie dokumenti un jāpalīdz organizēt ikdienas tehniskās nodaļas darbu no ofisa pēc iespējas raitāk.
# Iemācīties, izprast un palīdzēt organizēt ikdienas ofisa darbu
# Palīdzēt projektu vadītājam veikt cenu aptaujas, cenu apzināšanu tāmes darbiem
# Izprast nedaudz vairāk par kondicionieriem, siltummezgliem, elektroapgādi, ūdensapgādi - jo tā ir uzņēmuma pamatnodarbošanās un viss grozīsies vairāk par un ap šīm tēmām
# Words, excelis, mākonis, formulas, tabulas, mape mapē - pārsvarā darbs ar datoru
# Dažādi ofisa darbi
Prasības:
# Laicīgi ierasties ofisā un atbildīgi veikt uzticētos darba uzdevumus
# Prast rakstīt gramatiski pareizi
# Prast domāt loģiski un racionāli
# Ja esi nedrošs par sevi, bet zini, ka esi atbildīgs, tad iespējams Tu jau daļēji atbilsti, jo esi paškristisks
Piedāvājam:
# Oficiālu, stabilu un regulāru atalgojumu
# Ļoti vērtīgu pieredzi un zināšanas inženierkomunikāciju apsaimniekošanas jomā
# Ērtu un labu darba aprīkojumu
Gaidīsim Jūsu CV. Pēc noteiktā datuma sazināsimies ar tiem, kuri mūsuprāt būs atbilstoši šīm minimālajām izvirzītajām prasībām.