Uzņēmums, kas nodrošina inženiertehniskos pakalpojumus, meklē vadītāja personīgo asistentu.
Mēs esam uzņēmums, kas ikdienā nodrošina plašu pakalpojumu klāstu - ēku inženiertīklu tehnisko servisu, namdara darbus un būvuzraudzību. Saistībā ar attīstību un augošu darba apjomu aicinām komandai pievienoties vadītāja asistentu.
Darba pienākumi:
Ikdienas darba procesu organizēšana un koordinēšana;
E-pastu un zvanu pārvaldība;
Informācijas apkopošana un strukturēšana no darbiniekiem;
Komunikācijas uzturēšana ar klientiem un sadarbības partneriem;
Administratīvs atbalsts vadītājam.
Prasības kandidātam:
B kategorijas autovadītāja apliecība;
Teicamas organizatoriskās un komunikācijas prasmes;
Labas datorprasmes (MS Office vai līdzvērtīgi rīki);
Labas latviešu valodas zināšanas;
Augsta atbildības sajūta un spēja patstāvīgi risināt uzdevumus;
Priekšrocība - iepriekšēja pieredze vai saskare ar būvniecības nozari.
Mēs piedāvājam:
Stabilu darbu augošā un profesionālā uzņēmumā;
Draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu;
Iespēju profesionāli attīstīties;
Konkurētspējīgu atalgojumu.