Prasības:
- atbilstoša profesionālā vidējā izglītība, kas papildināta ar speciālajām zināšanām dokumentu pārvaldības jomā
- vismaz 1 gada profesionālā pieredze līdzīgā amatā
- ļoti labas datorzināšanas (MS Office) un pieredze darbā ar biroja tehniku
- labas darba plānošanas un organizēšanas iemaņas
- precizitāte, augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas prasmes
Valodu zināšanas:
- latviešu - izcili
- angļu – sarunvalodas līmenī
Galvenie darba pienākumi:
- lietvedības dokumentu sagatavošana, reģistrēšana un uzskaite, ienākošās un izejošās korespondences administrēšana
- nodrošināt dokumentu apriti, kā arī kontrolēt savlaicīgu dokumentu izpildi un nosūtīšanu adresātiem
- sagatavot izziņas, dokumentu kopijas un izrakstus
- sekot līdz e-pasta vēstulēm, nodrošinot savlaicīgu un korektu atbilžu sniegšanu
- atbildēt uz ienākošiem tālruņa zvaniem
- nepieciešamā atbalsta sniegšana kolēģiem ikdienas darbā
Piedāvājam:
- stabilu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- atalgojumu EUR 1650 (pirms nodokļu nomaksas)
- sociālās garantijas un atbalstu dažādās dzīves situācijās saskaņā ar koplīgumu
- atvieglotus nosacījums medicīniskajai aprūpei slimnīcā
- bezmaksas autostāvvietu
Lai pieteiktos vakancei, lūdzam sūtīt savu CV latviešu valodā uz e-pastu ar norādi “Lietvedis” līdz 2025.gada 16.jūlijam.
Sazināsimies ar kandidātiem, kas tiks aicināti uz interviju.