Galvenie pienākumi:
Dažādu iekšējo un ārējo dokumentu sagatavošana un apstrāde.
Nodrošināt uzņēmuma vadības administratīvo atbalstu.
Nepieciešamības gadījumā aizvietojot kolēģi viņas prombūtnes laikā - Klientu apkalpošana, tostarp preču pavaddokumentu izrakstīšana.
Viesu uzņemšana – viesu sagaidīšana, kā arī kafijas un uzkodu servēšana sapulcēm.
Prasības kandidātam:
Iepriekšēja pieredze līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Teicamas latviešu valodas zināšanas mutiski un rakstiski.
Vēlamas krievu un/vai angļu valodas zināšanas.
Labas datorprasmes (MS Office, e-pasts, dokumentu vadības sistēmas).
Precizitāte, augsta atbildības sajūta un labas komunikācijas prasmes.
Spēja strādāt patstāvīgi un organizēt savu darbu.
Piedāvājam:
Konkurētspējīgu un stabilu atalgojumu 1100 EUR/mēn (bruto).
Iespējas profesionālai izaugsmei un apmācībām.
Darba vietu ar ērtu atrašanās vietu.
Veselības apdrošināšanu (pēc pārbaudes laika).