SIA Liftremonts piedāvā darbu “direktora asistente/ts”
Darba pienākumi:
Līguma, tāmes (cenu piedāvājuma), pieņemšanas/nodošanas akta sagatavošanu un koordinēšanu;
Koordinēt korespondenci, zvanus, e-pastus ;
Iepirkumu dokumentācijas sagatavošana un iesniegšana EIS sistēmā;
dokumentu (pavadzīmju, rēķinu) sagatavošana un izsniegšana/nosūtīšan a klientiem;
Prasības kandidātiem:
Labas latviešu, angļu valodas zināšanas;
Labas prasmes darbā ar datoru ( MS Word, MS excel);
labas komunikācijas prasmes;
spēja strādāt intensīvā darba režīmā;
Iepriekšēja darba pieredze biroja administrācijā vai līdzvērtīgā amatā
Mēs piedāvājam:
Veselības apdrošināšana pēc pārbaudes laika;
Brutto atalgojumu sākot no 1200 eiro, atkarībā no pieredzes.
Ja vēlies kļūt par daļu no mūsu komandas, sūti savu CV un pieteikuma vēstuli uz e-pastu.