Prasības kandidātiem
-vēlams vidēja vai augstākā izglītība
-teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas mutiski un rakstiski svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas kā priekšrocība
-prasme strādāt ar datoru (MS Exel, MS Word)
-labas organizatoriskās un laika plānošanas prasmes
-teicamas komunikācijas prasmes
-pieredze un zināšanas lietvedībā, kā arī biroja administratora amatā tiks uzskatīta kā priekšrocība
spēja strādāt komandā, noteikt prioritātes.
-augsta atbildības sajūta, stresa noturība ikdienas problēmu risināšanā, uzticamība, precizitāte un punktualitāte.
Darba pienākumu apraksts
-koordinēt ienākošos zvanus, e-pastus
-sagaidīt valdes viesus, partnerus, klientus un organizēt sapulces
-organizēt ar komandējumiem saistītos dokumentus
-organizēt transporta biļetes un viesnīcu rezervāciju
-apstrādāt saņemto un nosūtāmo korespondenci
-veikt nepieciešamo kancelejas preču pasūtīšanu un to izdevumu kontroli
-kontrolēt dokumentu kvalitatīvu aizpildīšanu un nodošanu citām struktūrvienībām
Mēs piedāvājam
-darba pieredzi augsti profesionālā un draudzīgā komandā;
-dinamisku darbu stabilā un augošā uzņēmumā;
-lielisku darbavietu, iespēju strādāt draudzīgā kolektīvā un labvēlīgā darba vidē;
-mēneša bruto atalgojumu no 1200 līdz 1350 EUR, kas tiks noteikts, ņemot vērā kandidāta pieredzi un prasmju līmeni.
|
Профессия:
|
Секретарь
|
|
Статус работодателя:
|
Юридическое лицо
|
|
Название компании:
|
Val d. K. SIA
|
|
Регистрационный номер:
|
40103563564
|
|
Желаемое образование:
|
Не ниже среднего
|
|
Знание языков:
|
Латышский, Русский, Английский
|
|
Дни работы:
|
Рабочие
|
|
Время работы:
|
8.30-17.30
|
|
Местонахождение:
|
Рига, Пурвциемс
|
|
Адрес, улица:
|
Dzelzavas iela 127
|