Uzņēmums meklē darbinieku darbam pārdošanā vietējiem un eksporta klientiem
Pamata darba pienākumi:
Konsultēt klientus par produktiem un pakalpojumiem, lai apmierinātu viņu vajadzības un palielinātu pārdošanu
Aktīvi pārdot produktus un pakalpojumus, izmantojot pārdošanas tehnikas un veicinot klientu lojalitāti
Uzturēt un attīstīt ilgtermiņa attiecības ar klientiem, nodrošinot izcilu klientu apkalpošanu
Sagatavot un prezentēt piedāvājumus, līgumus un citus dokumentus klientiem
Sekot līdzi klientu pasūtījumiem un piegādēm, lai nodrošinātu savlaicīgu izpildi
Analizēt tirgus tendences un konkurentu aktivitātes, lai izstrādātu efektīvas pārdošanas stratēģijas
Sadarboties ar citu departamentu darbiniekiem, lai nodrošinātu kvalitatīvu klientu apkalpošanu
Pārzināt produktu un pakalpojumu klāstu, lai sniegtu kompetentas konsultācijas klientiem
Pārzināt eksporta noteikumus un procedūras, lai nodrošinātu atbilstošu dokumentāciju un piegādes eksporta tirgiem
Ievērot uzņēmuma iekšējos noteikumus, politiku un vērtības
Amata pienākumi tiek noteikti darba līgumā un amata aprakstā, ņemot vērā uzņēmuma specifiku un klientu apkalpošanas prasības. Svarīgi ir pārzināt gan vietējo, gan eksporta tirgu īpatnības, lai nodrošinātu efektīvu pārdošanu un klientu apkalpošanu.
No pretendentiem mēs sagaidām:
spēju strādāt komandā;
spēju uzņemties atbildību par paveikto darbu;
disciplīnu, precizitāti, atbildību par rezultātiem;
vēlmi attīstīties un mācīties;
Mēs piedāvājam:
-1200 EUR/h pirms nodokļu nomaksas + bonusu par paveikto kopējā darba apjomu katru mēnesi;
- Daudzpusīgu pieredzi mainīgā un dinamiskā darba vidē;
- Apmācības par veicamo darbu pieredzējuša kolēģa uzraudzībā;
- Iespēju iegadāties uzņēmuma produkciju par īpašām cenām (brokastu pārslas, saldumi, dārzeņu plāceņi, pelmeņi, cīsiņi utml. )
Lūdzam pieteikties sūtot pieteikumus (CV) uz norādīto e-pasta adresi.