Darba pienākumos ietilpst:
- klientu laipna un smaidīga apkalpošana, konsultēšana un preces pārdošana;
- atbildēšana uz telefona zvaniem un e-pastiem;
- preces pieņemšana un izlikšana plauktos un to piekārtošana;
- veikala un interneta veikala ikdienas darbu administrēšana;
- uzņēmuma dokumentu un preces plūsmas organizēšana (rēķinu izveide, pasūtījumu apstrāde, kurjera izsaukšana un preces iepakošana un nodošana kurjeriem, klientiem).
Prasības: - spēja ļoti labi komunicēt, būt laipnam un pieklājīgam;
- labas datora prasmes darbam ar Excel un Word un citām programmām.
- spēja labi koncentrēties un orientēties lielā informācijas daudzumā
- precizitāte, uzmanība un liela atbildības izjūta.
Piedāvājam:
- Atalgojumu 800€ mēnesī pārbaudes laika pirms nodokļu nomaksas;
- Normālu darbalaiku - darbadienās no 8.30 - 17.30 (sestdienās no 10.00-15.00 mainoties).
- Pieredze pārdošanā un zināšanas darbam interneta veikalā tiks uzskatītas par priekšrocību.
Lūdzam sūtīt savu CV uz e-pastu vai WhatsApp.
Ar atbilstošiem kandidātiem sazināsimies personīgi.