Universālveikals Stockmann aicina darbā Klientu apkalpošanas speciālistu
Mēs Tev uzticēsim:
- Apkalpot klientus atbilstoši Stockmann standartiem gan klātienē, gan attālināti
- Izprast un pārzināt Stockmann e-veikala procesus, konsultēt klientus par jautājumiem, kas saistīti ar - preču iegādi, piegādi un atgriešanu
- Konsultēt klientus par preču garantijas situācijām un preču maiņu veikšanu
- Rast risinājumu ar klientu apkalpošanu saistītu problēmsituāciju gadījumos, pieņemt lēmumu un virzīt situāciju tālāk atbilstoši noteiktajai kārtībai
- Konsultēt klientus par jauno Stockmann lojalitātes programmu MyStockmann
Ja Tu:
- Proti labi komunicēt un risināt problēmsituācijas
- Spēj iegaumēt lielu informācijas apjomu un sadalīt uzmanību
- Esi ar augstu stresa noturību
- Esi strādājis ar datoru un pārzini programmas – Word, Excel, Outlook
- Ļoti labi pārzini latviešu valodu (svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)
Tu iegūsi:
- Stundas likmi 6, 53 - 7, 09 € bruto
- 5% prēmijas iespēju katru mēnesi
- Atlaides pirkumiem veikalā, pie sadarbības partneriem un Ķīpsalas peldbaseinā
- Apmācības darba veikšanai un izaugsmes iespējas
- Profesionālu un atbalstošu komandu
- Kopā būšanas svētkus un dāvanas
- Stabilitāti, sociālas garantijas un apmaksātu 20 min. pārtraukumu
- Papildus atvaļinājuma dienas pēc noteikta stāža
- Ērtu darba vietu Rīgas centrā