Prasības kandidātam:
- pamatizglītību,
- pieredze tirdzniecībā vai līdzīgā jomā vadītāja amatā,
- izpratni par tirdzniecības procesiem un ar tiem saistītajiem dokumentiem,
- iemaņas darbā ar datoru,
- labas organizatoriskās iemaņas,
Darba pienākumi:
- nodrošināt efektīvu veikala procesu noriti,
- plānot, organizēt un uzraudzīt darbinieku darbu,
- kontrolēt preču uzskaiti, pieņemšanu un apriti, veikt pasūtījumus,
- pārbaudīt, kontrolēt un nodrošināt preču izvietojumu tirdzniecības zālē,
- organizēt naudas plūsmu, veikt inkasācijas, strādāt kasē,
- dokumentu/atskaišu sagatavošanu, iesniegšanu.
Lūdzu, sūtiet savu CV pa e-pastu.
Mēs sazināsimies ar Jums personīgi un aicināsim uz interviju.