Tu iegūsi:
1.Atalgojumu 1400€ mēnesī bruto;
2.Piecu dienu darba nedēļu rīta maiņās (no 07:00 līdz 16:00);
3.Nelaimes gadījumu apdrošināšanu un Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
4.Apmaksātu Rīgas sabiedrisko transportu nokļūšanai uz darbu;
5.Darbinieku atlaidi dzērieniem un ēdienam Caffeine kafejnīcās.
Tavi galvenie pienākumi:
1.Preču pasūtījumu veikšana un preču pieņemšana no piegādātājiem;
2.Preču izvietošana ražotnes noliktavā un preču uzskaites veikšana;
3.Pasūtījumu apkopošana no tirdzniecības vietām;
4.Sagatavoto izejvielu izsniegšana ražošanai;
5.Derīgumu termiņu un preču uzglabāšanas kontrole;
6.Preču inventarizācija un kārtības uzturēšana noliktavā.
Tu būsi īstais, ja Tev:
1.ir iepriekšējā darba pieredze līdzvērtīgā amatā vismaz 2 gadus pārtikas jomā;
2.Ir augsta atbildības sajūta un prasme organizēt savu darbu;
3.Ir pozitīva attieksme, spēja un vēlme strādāt komandā;
4.Ir Excel prasmes lietpratēja līmenī;
5.Pieredze darbā ar Microsoft Dynamics 365 tiks uzskatīta par priekšrocību.