Meklēju darbu, kas saistīts ar biroja administrēšanu, klientu apkalpošanu utml.
Esmu pieredzējusi darbiniece ar zināšanām klientu apkalpošanā, biroja administratores, sekretāres/ lietvedes, grāmatveža asistenta, vadītājas amatā.
Esmu vadījusi savu uzņēmumu.
Pieredze korespondences kārtošanā, materiālu kopēšanā, dok. skanēšanā, uzņēmuma sarakstes nodrošināšanā, biroja materiāltehniskās bāzes administrēšanā, ienākošo zvanu un korespondences kārtošanā.
Izejošo rēķinu gatavošana, nosūtīšana.
Darbinieku interviju vadīšana, personāla pieņemšana, atlaišana un darba līgumu slēgšana.
Rīkojumu, pilnvaru, vienošanos, aktu un citu dokumentu sagatavošana.
Ienākošo rēķinu saņemšana, kontēšana, ievadīšana grāmatvedības programmā.
Ir pieredze darbā ar programmām MS Office ( Excel un Word), Ozols, Tilde, Smart medical, ’Ārsta birojs”.
Saimniecības, kancelejas preču un pārtikas iepirkšana.
Protu veikt organizatoriskos pasākumus, kas saistīti ar apmeklētāju uzņemšanu.
Esmu kārtīga, precīza, atbildīga un komunikabla un spēju strādāt gan patstāvīgi, gan komandā.
|
Профессия:
|
Администратор
|
|
Пред. опыт работы по спец.:
|
Более 10-и лет
|
|
Образование:
|
Неоконченное высшее
|
|
Сфера образования:
|
Struktūvienības vadītājs
|
|
Пройденные курсы:
|
Biroja administrators, lietvede, uzņēmējdarbība, personālvadība, grāmatveža asistents
|
|
Знание языков:
|
Латышский, Русский
|
|
Желаемый график работы:
|
Рабочие дни
|
|
Место жительства:
|
Рига, центр
|