Mēs piedāvājam mūsdienīgus ārpakalpojuma grāmatvedības risinājumus, kas iekļaujas jūsu uzņēmuma procesos un ļauj jums vadīt finanses jebkurā laikā, no jebkuras vietas.
Papildus standarta grāmatvedības uzskaitei, Jūs saņemsiet:
Klientu portāls – piekļuve 24/7
Pārskatiet atskaites, augšupielādējiet dokumentus, sekojiet maksājumiem un izdevumiem jebkurā laikā, no jebkuras ierīces.
Darbinieku portāls personāla jautājumiem
Atvaļinājumu pieteikumi, slimības lapas, algas lapiņas un personīgā informācija vienuviet. Ērti un droši.
Izdevumu apstiprināšana un budžeta kontrole
Iespēja izveidot izdevumu apstiprināšanas kārtību pēc nodaļām vai projektiem. Vadība reāllaikā redz faktiskos izdevumus un var novērst budžeta pārtēriņu.
Droša dokumentu glabāšana mākonī
Visi dokumenti tiek glabāti digitāli, ar piekļuves kontroli un izmaiņu vēsturi bez papīra kalniem un arhīviem.
Integrācija ar bankām, e-veikaliem un POS sistēmām
Reāllaika datu apmaiņa ar jūsu banku, kasēm, e-komercijas platformām un grāmatvedības programmām.
Attālināts serviss ar pilnu iesaisti
Saņemiet pilnu grāmatvedības, atskaišu un finanšu analīzes servisu attālināti, ar tikpat lielu rūpību kā no iekšējās komandas.
Mēs pārvaldām grāmatvedību, lai Jūs varētu fokusēties uz biznesa attīstības nevis uz papīru kaudzēm.